Data dodania:

System hydrauliczny zawieszenia belki zaczepowej

Głównym zadaniem systemu zawieszenia belki zaczepowej jest zapewnienie bezpieczeństwa na drodze podczas transportowania maszyn rolniczych podczepionych do ciągnika poprzez dolny zaczep transportowy. Belka zaczepowa jest dociążana masą maszyny poprzez siłowniki które są do niej przymocowane. Dzięki zastosowaniu systemu możliwa jest redukcja przeciążeń przenoszonych z maszyny na ciągnik. Zapewniają to akumulatory które pochłaniają nadmiar oleju z siłownika np. podczas hamowania. Do głównych zalet można zaliczyć: system ochrania podzespoły mechaniczne pojazdu przy przeciążeniach, zapewnia bezpieczeństwo na drodze i jest zgodny z obowiązującymi przepisami, a także może obsługiwać szeroki zakres obciążeń

Ważne cechy:

– niezawodne funkcjonowanie zawieszenia

– konstrukcja pozwalająca na łatwe połączenie z maszyną

– brak potrzeby ponownej regulacji belki dzięki zastosowaniu nisko przeciekowego zaworu- prosta instalacja i konserwacja, nie ma potrzeby regulacji ciśnienia.

Dużym problemem w hydraulice jest synchronizacja pracy siłowników nierównomiernie obciążonych. Bucher Hydraulics posiada w swojej ofercie blok sterowania przepływem niezależnie od obciążenia, montowany bezpośrednio na siłowniku. Blok pozwala na równoczesną pracę równolegle połączonych siłowników, eliminując zjawisko drgań. Dzięki dokładności działania regulatorów przepływu zapewnia synchronizację pracy siłowników pod warunkiem zabezpieczenia nadwyżki wydajności, dostępna wydajność musi być większa niż całkowite zapotrzebowanie układu. Ewentualne odchylenia wysuwu siłowników korygowane są po uzyskaniu przez siłownik skrajnego położenia.

Zalety

– Bardzo łatwa obsługa dzięki precyzyjnemu rozdziałowi przepływu

– Sterowalny i wolny od drgań ruch danej funkcji

– Zmniejszone wymagania przestrzenne i znacznie zmniejszone długości rury/węża poprzez zamontowanie bezpośrednio na siłowniku

– Precyzyjne pozycjonowanie bez dodatkowych zaworów dzięki konstrukcji nisko-przeciekowego zaworu gniazdowego

Ważne cechy

– Może współpracować z siłownikami jednostronnego i dwustronnego działania

– Standardowo zawory o stałym natężeniu przepływu, Qmaks = 6 l/min (wersja regulowana

dostępna po konsultacji z producentem)

– Możliwość uzyskania dwóch różnych wartości przepływu przy zmianie kierunku pracy siłownika jednostronnego działania

– Możliwość rozszerzenia o zintegrowany podwójny zawór zwrotny sterowany (tzw. zamek hydrauliczny) zapewniający dokładne pozycjonowanie siłownika

Zastosowania

– Stabilizacja pracy siłowników maszyn rolniczych np.: rozkładanie ramion opryskiwaczy polowych

Kolejnym produktem jest blok przełączający połączenie równoległe na szeregowe dwóch silników hydraulicznych. W połączeniu równoległym silniki wytwarzają wysoki moment obrotowy przy połowie prędkości natomiast w połączeniu szeregowym prędkość wzrasta dwukrotnie natomiast moment tyle samo spada. W zależności od wersji bloku możemy zmieniać kierunek obrotów silnika za pomocą zaworu zamontowanego w ciągniku lub za pomocą rozdzielacza zainstalowanego w bloku.

Wersje

– Przełączanie pomiędzy połączeniem równoległym a szeregowym silników, z możliwością zmiany kierunku obrotów za pomocą zainstalowanego w bloku rozdzielacza (STB EGKG REV)

– Przełączanie pomiędzy połączeniem równoległym a szeregowym silników z zabudowanym dzielnikiem strumienia zapewniającym równomierność obrotów niezależnie od obciążenia,w pracy równoległej. Zmiana kierunku obrotów przy wykorzystaniu rozdzielacza zainstalowanego w ciągniku (STB EGKG MT)

– Przełączanie pomiędzy połączeniem równoległym a szeregowym silników, zmiana kierunku obrotów przy wykorzystaniu rozdzielacza zainstalowanego w ciągniku (STB EGKG)

Zalety

– Oszczędność czasu rozładunku dzięki funkcji zmiany prędkości ,

– Oszczędność kosztów przez zastosowanie tańszych silników,

– Niskie koszty instalacji,

– Niewiele punktów potencjalnego przecieku

– Niskie koszty przewodów hydraulicznych

– Zwarta konstrukcja oznaczająca łatwość włączenia w maszynę lub doposażenia

Zastosowania

– Napędy zgarniacza podłogi w paszo-wozach

– Napędy zgarniacza podłogi w wozach podwójnego przeznaczenia

Zobacz również

Zmniejsz zużycie paliwa i zwiększ przyczepność z nowymi zaworami blokującymi mechanizm różnicowy.

Nawet wypróbowane i przetestowane rozwiązania można ulepszyć, jak pokazuje Bucher Hydraulics dzięki nowym udoskonalonym zaworom blokującym mechanizm różnicowy. Postęp odzwierciedla aktualne zapotrzebowanie rynku na większą efektywność energetyczną i większą moc kół oraz lepszą kontrolę nad pojazdem.

Czytaj dalej

Elektryczne autobusy miejskie ze sterowaniem wszystkich kół

Koncepcja mobilności dla wąskich uliczek i historycznych centrów miast z wykorzystaniem Ehla Optimal do sterowania tylną osią.

Czytaj dalej

Elektro-hydrauliczne sterowanie osiami skrętnymi. System to coś więcej niż suma jego komponentów

Scharmüller jest światowym liderem w zakresie połączeń w technice maszyn rolniczych między ciągnikiem a przyczepą, a Mobil Elektronik jest światowym liderem w dziedzinie elektrohydraulicznych układów sterowania osiami skrętnymi, które są obecnie szeroko stosowane w przyczepach rolniczych.

Czytaj dalej

Smart PowerPack S

Smart PowerPack S (SPP S) firmy Bucher Hydraulics to inteligentny zelektryfikowany zespół napędowy. PowerPack SPP S oferuje lepszą kontrolę i wydajność w porównaniu z tradycyjnymi układami hydraulicznymi zasilanymi silnikami spalinowymi.

Czytaj dalej
Call Now Button