Data dodania:
Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Projekt zostanie zrealizowany przez jednostkę naukową odznaczającą się doświadczeniem w zakresie realizacji projektów o zbliżonej tematyce, a także posiadającą kadrę naukową, której zainteresowania badawcze oraz prowadzone prace koncentrują się wokół zagadnień związanych z inżynierią hydrauliczną. Realizacja badań obejmuje trzy podstawowe etapy:
1. Opracowanie procesu i procedur testowania siłowników hydraulicznych
2. Opracowanie dokumentacji innowacyjnego stanowiska badawczego
3. Fizyczne wykonanie stanowiska badawczego
Planowane efekty:
W wyniku realizacji przedmiotowego projektu i opracowania innowacyjnej technologii nastąpi wzrost potencjału rozwojowego oraz umocnienie Naszej pozycji konkurencyjnej na rynku krajowym, w szczególności poprzez:
1. Wprowadzenie do działalności przedsiębiorstwa nowej technologii testowania/weryfikacji wyrobów hydraulicznych, a w konsekwencji oferowanie na rynku produktów o podwyższonej jakości i zmniejszonej wadliwości, charakteryzującej się innowacyjnością na skalę min. krajową.
2. Zgromadzenie doświadczenia w prowadzeniu prac B+R i przetestowanie współpracy z jednostką badawczą, co umożliwi w przyszłości realizację kolejnych projektów badawczo-rozwojowych, w tym w połączeniu z planowanymi kierunkami rozwoju, także budowę własnego zaplecza technologicznego i ludzkiego.
3. Uzyskanie know-how, które postawi Nas w roli prekursora nowego podejścia do testowania/weryfikacji produkowanych elementów hydraulicznych na polskim rynku.
4. Wzrost produktywności na poziomie ok. 2% licząc od roku wdrożenia.
5. Zyskanie potencjału do wejścia na nowy rynek zbytu charakteryzujący się dynamicznym rozwojem – automotive, a w konsekwencji rozszerzenie grona potencjalnych odbiorców produktów znajdujących się w ofercie Hydromar.
Wartość projektu: 179 357 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 152453,45 PLN
Zobacz również
Zmniejsz zużycie paliwa i zwiększ przyczepność z nowymi zaworami blokującymi mechanizm różnicowy.
Nawet wypróbowane i przetestowane rozwiązania można ulepszyć, jak pokazuje Bucher Hydraulics dzięki nowym udoskonalonym zaworom blokującym mechanizm różnicowy. Postęp odzwierciedla aktualne zapotrzebowanie rynku na większą efektywność energetyczną i większą moc kół oraz lepszą kontrolę nad pojazdem.
Elektryczne autobusy miejskie ze sterowaniem wszystkich kół
Koncepcja mobilności dla wąskich uliczek i historycznych centrów miast z wykorzystaniem Ehla Optimal do sterowania tylną osią.
Elektro-hydrauliczne sterowanie osiami skrętnymi. System to coś więcej niż suma jego komponentów
Scharmüller jest światowym liderem w zakresie połączeń w technice maszyn rolniczych między ciągnikiem a przyczepą, a Mobil Elektronik jest światowym liderem w dziedzinie elektrohydraulicznych układów sterowania osiami skrętnymi, które są obecnie szeroko stosowane w przyczepach rolniczych.
Smart PowerPack S
Smart PowerPack S (SPP S) firmy Bucher Hydraulics to inteligentny zelektryfikowany zespół napędowy. PowerPack SPP S oferuje lepszą kontrolę i wydajność w porównaniu z tradycyjnymi układami hydraulicznymi zasilanymi silnikami spalinowymi.