Data dodania:

Nowy zawór hamujący do wciągarek - Bucher Hydraulics

zawór hamujący do wciągarek Bucher

Gdy naprawdę ciężkie ładunki muszą być pozycjonowane z dokładnością do milimetra, zwykle stosuje się zawory firmy Bucher Hydraulics. Dzięki zaworowi hamującemu LCW (zawór hamujący dla wciągarek), specjalnie zaprojektowanemu do funkcji wciągarki, operacje podnoszenia, opuszczania i utrzymywania stają się jeszcze bardziej responsywne i energooszczędne. Przemyślana konstrukcja zmniejsza straty ciśnienia o ponad 40 procent w porównaniu z innymi zaworami dostępnymi na rynku.

Gdy, na przykład, trzeba zainstalować łopatę turbiny wiatrowej, niezbędna jest bardzo wysoka dokładność pozycjonowania. Podczas instalacji ładunek musi być bezpiecznie i dokładnie utrzymywany na swoim miejscu, pomimo nieszczelności, która jest nieodłącznym elementem konstrukcji silników hydraulicznych. LCW wspomaga hamulec tarczowy, który jest zwykle używany w bębnie wciągarki.

Statyczne hamulce tarczowe są zwykle odpowiedzialne za utrzymywanie ładunku we wciągarkach. Hamulec jest otwierany i zamykany hydraulicznie przez odpowiedni zawór, taki jak LCW, który w większości przypadków jest połączony kołnierzowo z silnikiem hydraulicznym.

Integracja funkcjonalna redukuje koszty instalacji

Zawory sterujące obciążeniem stosowane są we wciągarkach, zwanych również wciągarkami ciągnącymi, głównie do dźwigów samojezdnych i okrętowych, a także do wciągarek okrętowych i masztów dźwigów kablowych. Ponieważ zawory LCW pełnią funkcję zaworu zabezpieczającego przed pęknięciem przewodu, są one zwykle połączone kołnierzowo bezpośrednio z silnikami hydraulicznymi bez ingerencji w rurociągi lub węże.

Nowy LCW jest nie tylko wyjątkowo responsywny i wydajny, ale także znacznie łatwiejszy w instalacji. Jak to możliwe? Specjalistom od kontroli obciążenia udało się zintegrować obejście ciśnienia pilotowego, które zwykle wymaga oddzielnego przewodu, z przewodem powrotnym zaworu LCW. Kolejną nowością jest integracja wszystkich opcji projektowych z pokrywą sterowniczą. Dodatkowe kołnierze po przeciwnej stronie silnika, które były wcześniej wymagane, nie są już potrzebne. W związku z tym jest mniej komponentów i mniej orurowania. Zmniejsza to koszty instalacji, a także ryzyko potencjalnych punktów wycieku. Zaleta, którą szczególnie doceniają producenci OEM.

Operatorzy dźwigów są zadowoleni ze szczególnie czułego i responsywnego zachowania podczas rozruchu oraz wysokiej dokładności pozycjonowania. Jednak firmy operacyjne prawdopodobnie z zadowoleniem przyjmą znacznie zoptymalizowaną efektywność energetyczną. Wynika to ze zmniejszonego spadku ciśnienia podczas podnoszenia i ze zmniejszonego ciśnienia oraz ze szczytów ciśnienia podczas opuszczania. Ciśnienie pilota zmniejszono o połowę z 20 barów do zaledwie 10 przy 350 l/min. Oszczędza to pieniądze, szczególnie w czasach, gdy koszty paliwa rosną w górę.

LCW stosuje zasadę CINDY, aby zapewnić wyjątkowe bezpieczeństwo

Nowy zawór LCW opiera się na sprawdzonej zasadzie CINDY opracowanej przez Bucher Hydraulics. Dzięki tej zasadzie siła zamykania na osi sterującej jest gwarantowana nawet w przypadku pęknięcia sprężyny, ponieważ do zamykania wykorzystuje istniejące ciśnienie obciążenia, zamiast działać przeciwko niemu. Ponadto ruch opuszczania może być precyzyjnie kontrolowany. LCW został zaprojektowany z myślą o skokach ciśnienia, które występują podczas zatrzymania awaryjnego i zapewnia bezpieczeństwo ludzi i maszyn.

Nowy zawór hamujący do wciągarek

Wciągarki podnośnikowe są używane do prawie każdego ruchu. Szczególne wyzwanie: konstrukcja systemu wciągarki oznacza, że ​​podczas opuszczania konieczne jest pewne ciśnienie początkowe, aby przezwyciężyć bezwładność bębna wciągarki, a także opór tarcia występujący podczas ruszania bez obciążenia na haku. Ze względu na wymagane początkowe ciśnienie sterujące, zawory mają tendencję do otwierania i zamykania. Wynik: jest szarpnięcie. Zintegrowany zawór obejściowy ciśnienia pilotowego zmniejsza o połowę wynikowe wartości szczytowe ciśnienia ze zwykłych 80 bar do 40-50 bar. Ponadto wyższa objętość tłumienia oleju sterującego i tłumienie zależne od skoku od początku do końca jazdy zapewniają zawsze czułe i wolne od szarpnięć zachowanie podczas jazdy. Zintegrowana funkcja przerwania rury eliminuje konieczność instalowania dodatkowego zaworu bezpieczeństwa.

Zmniejszone ciśnienie obniżania oszczędza olej

Oprócz zmniejszenia szczytowego ciśnienia początkowego, konstruktorom udało się również zmniejszyć ciśnienie sterujące podczas obniżania z około 45 bar do około 33 bar. Ciśnienie oleju sterującego powinno być utrzymywane na możliwie najniższym poziomie, aby oszczędzać olej. Na przykład skoki ciśnienia podgrzewają olej, który starzeje się szybciej i należy go wcześniej wymienić. To niepotrzebnie marnuje czas: czas, w którym dźwig nie jest dostępny i wiąże się z kosztami.

Nowy zawór hamujący do wciągarek

Podczas operacji opuszczania LCW jest sterowany z przeciwnej strony.
Gwarantuje to, że ładunki poruszają się tylko tak szybko, jak określa to dopływ oleju z głównego zaworu sterującego. Wewnętrzna kontrola otwarcia zapobiega kawitacji, tj. tworzeniu się pęcherzyków wypełnionych parą, które w przeciwnym razie mogłyby prowadzić do ugięcia ładunku.

Zawory LCW to produkty standardowe, które są dostępne w każdej chwili. Niemniej jednak Bucher Hydraulics oferuje niestandardowe modyfikacje dla każdego nowego modelu żurawia. Test odbiorczy na miejscu z klientem zapewnia, że ​​każdy konkretny model żurawia, z określoną długością wysięgnika, może być opuszczony dokładnie i bez skoków ciśnienia. Od tego momentu żadne dalsze regulacje nie są konieczne ani w przypadku dostaw seryjnych, ani dostaw zastępczych – innymi słowy, prawdziwy Plug and Run

Zobacz również

Zmniejsz zużycie paliwa i zwiększ przyczepność z nowymi zaworami blokującymi mechanizm różnicowy.

Nawet wypróbowane i przetestowane rozwiązania można ulepszyć, jak pokazuje Bucher Hydraulics dzięki nowym udoskonalonym zaworom blokującym mechanizm różnicowy. Postęp odzwierciedla aktualne zapotrzebowanie rynku na większą efektywność energetyczną i większą moc kół oraz lepszą kontrolę nad pojazdem.

Czytaj dalej

Elektryczne autobusy miejskie ze sterowaniem wszystkich kół

Koncepcja mobilności dla wąskich uliczek i historycznych centrów miast z wykorzystaniem Ehla Optimal do sterowania tylną osią.

Czytaj dalej

Elektro-hydrauliczne sterowanie osiami skrętnymi. System to coś więcej niż suma jego komponentów

Scharmüller jest światowym liderem w zakresie połączeń w technice maszyn rolniczych między ciągnikiem a przyczepą, a Mobil Elektronik jest światowym liderem w dziedzinie elektrohydraulicznych układów sterowania osiami skrętnymi, które są obecnie szeroko stosowane w przyczepach rolniczych.

Czytaj dalej

Smart PowerPack S

Smart PowerPack S (SPP S) firmy Bucher Hydraulics to inteligentny zelektryfikowany zespół napędowy. PowerPack SPP S oferuje lepszą kontrolę i wydajność w porównaniu z tradycyjnymi układami hydraulicznymi zasilanymi silnikami spalinowymi.

Czytaj dalej
Call Now Button